Napędy do bram garażowych - EL-SAR Poznań

Firma EL-SAR z Poznania ma do zaoferowania najlepsze na rynku napędy do bram garażowych. Posiadamy napędy stworzone w oparciu o najnowocześniejsze technologie, dostosowane do bram rezydencjalnych. Modele TICIANO i BOTTICELLI zostały zaprojektowane tak, aby należycie służyły przez wiele, długich lat użytkowania. Są również niezwykle bezpieczne, dzięki odpowiednim funkcjom amperometrycznego wykrywania przeszkód.

Ticianno


Do bram rezydencjalnych. Siła uciągu i docisku 600 N. Przeznaczony do bram o powierzchni do 10 m2. Posiada silnik zasilany napięciem 24 V oraz wbudowaną centralę sterującą VENERE. Programowanie centrali odbywa się przy użyciu trzech przycisków. Zintegrowany 1-kanałowy radioodbiornik z kodem dynamicznie zmiennym umożliwia zapamiętanie do 10 pilotów.

Czytaj więcej


BOTTICELLI SMART BT


Napędy elektromechaniczne z silnikiem 24V z enkoderem do pracy intensywnej (BOTTICELLI 650,850) i bardzo intensywnej (BOTTICELLI 1250), przeznaczone do automatyzacji bram garażowych uchylnych oraz segmentowych. Nadają się do montażu w dowolnym kontekście, dzięki szerokiej gamie szyn prowadzących dostępnych w różnych długościach. Centrala sterująca VERTE BT A z wyświetlaczem, portem komunikacyjnym U-Link i wbudowanym 2-kanałowym(650) i 4-kanałowym(850,1250) odbiornikiem CLONIX64.

Czytaj więcej


Dlaczego warto zainwestować w napędy garażowe?


Przede wszystkim wygoda – korzystając z napędu garażowego możesz otworzyć swój garaż nie wysiadając z samochodu – wystarczy użyć do tego specjalnego pilota. Taka technologia pozwala również utrzymać dłuższą żywotność samej bramy, ponieważ nie narażamy ją na nadmiar szarpnięć. Wiele napędów posiada także program automatycznego zamykania, jak i częściowego otwierania bramy (idealna opcja dla rowerzystów i domowników!). Wszystko to i jeszcze więcej udowadnia, iż napędy do bram garażowych to udana inwestycja, która zwiększy komfort życia w Twoim domu! Jeżeli potrzebujesz napędu garażowego w Poznaniu lub okolicy koniecznie się z nami skontaktuj, jesteśmy doświadczonym zespołem działającym w branży od lat.

Jak dopasować napęd?


Nie każda brama może być zautomatyzowana przez każdy napęd. Trzeba dokładnie sprawdzić jej konstrukcję, czy jest prosta i solidna w miejscu, gdzie chcielibyśmy zamontować listwę zębatą. Następnie trzeba sprawdzić płynność z jaką się otwiera – jest to ważne w przypadku ewentualnych oporów mający zły wpływ na działanie automatu.

Elementem kluczowym są jednak punkty zamknięcia i otwarcia bramy, zwane inaczej punktami skrajnymi. Trzeba sprawdzić czy z każdej z tych pozycji można przesunąć bramę ręcznie, gdyż jest potrzebna większa siła do jej ruszenia, aniżeli do późniejszego otwierania. Kiedy wszystkie te aspekty zostały przez nas zbadane, można zająć się wybieraniem napędu garażowego! Poznaj naszą ofertę bliżej – jesteśmy dostępni dla mieszkańców Poznania i okolic.


Wybieramy napędy garażowe w EL-SAR Poznań


Podczas kupna napędu do bram garażowych należy mieć na uwadze zmienne warunki atmosferyczne zachodzące przez cały rok. Mają one duży wpływ na jakość pracy bramy – chociażby zimą potrafi przymarznąć lub się oblodzić. Należy więc pamiętać o jej zmiennym ciężarze, który może przyczynić się do działania automatu – dlatego wybierając napęd trzeba pozostawić zapas jej mocy. Na moc bramy ma wpływ także materiał, z którego została wykonana. Drewniane wypełnienia zmieniają swój ciężar ze względu na wilgoć; stalowa z kolei jest niesamowicie ciężka sama w sobie.

Innym aspektem jest również konstrukcja bramy – to czy jest podwieszana, czy jeżdżąca po szynie ma ogromne znaczenie, ponieważ na przykład podwieszana ma mniejsze opory. Napęd do tego typu bramy powinien mieć minimalny zapas wynoszący 30%. Jeżdżąca po szynie natomiast – z racji, że wymaga dużo większego zapasu – musi mieć co najmniej 50%.

Każdy rodzaj bramy ma swoje własne parametry, dlatego ważne jest aby dokładnie sprawdzić u swojej jak płynnie pracuje i jak dużo mocy zużywa.

Gdzie zamontować automat?


Wybranie miejsca montażu napędu garażowego nie może być przypadkowy. Zarówno przy podwieszanej i jeżdżącej po szynie bramie siłownik montuje się na podwyższeniu, np. fundamencie betonowym. Chroni go wtedy przed ewentualnym zalaniem. Dlatego też trzeba sprawdzić w jakim stanie mamy fundament – musi być solidny. Warto jest rozplanować okablowanie jeszcze przed postawieniem bramy, ponieważ możemy tym samym zaoszczędzić na dodatkowej pracy podczas montażu napędu. Siłownik potrzebuje zasilanie, kabel przeznaczony do mocowania w gruncie, a także kabel dwużyłowy dla możliwych dodatkowych urządzeń.

W bramie podwieszanej koło zębate siłownika działające wspólnie z listwą powinno znaleźć się na środku – w ten sposób obie te części lepiej ze sobą współpracują zapewniając płynniejsze działanie napędu. Ważne jest, aby nie montować go do prowadnicy bramy, gdyż występuje wtedy ryzyko jej uszkodzenia. W przypadku przesuwnych (jeżdżących po szynie) natomiast dobrze jest montować automat przy słupku, jak najbliżej się da.

Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na napędy do bram garażowych – kierujemy ją zarówno dla mieszkańców miasta Poznań, jak i okolicznych miejscowości i gmin.